Desiree Bastiaens
~ createur van inspirerende schoolgebouwen
Het creëren van mogelijkheden in een ontwerpproces is veel effectiever dan het zoeken naar het enige juiste antwoord. Ik ontdek graag hoe het anders kan en ik vind het heerlijk de niet-gebaande paden te belopen. En dat doe ik het liefst met mijn team, schoolleiding, docenten en medewerkers. En natuurlijk met de leerlingen. Zij zijn uiteindelijk mijn échte opdrachtgever.
Romy Kellevink
~ jonge en frisse blik op leeromgevingen
Een school is een van de belangrijkste plekken in een periode waarin er veel verandert. We groeien er op en ontwikkelen ons tot de personen die we zijn. Ik heb fijne herinneringen aan mijn schooltijd, maar ik denk dat het nog beter kan. Dat is mijn drijfveer voor het werk dat ik doe. Ik weet mij goed in leerlingen te verplaatsen. Samen met hen en de mogelijkheden die ik heb en zie komen we tot prikkelende omgevingen. Toekomstgericht ontwerpen is mijn passie.
Romy is afgestudeerd interieurstyliste (Akademie Vogue, Amsterdam)
Mariam Schipper
~ ervaren lerares én interieurstyliste
Mijn expertise als leerkracht én mijn passie voor interieur komen prachtig samen in mijn werk voor Inside Options. Door mijn 19 jaar ervaring in het (basis)onderwijs weet ik wat er in scholen speelt. Mijn ontwerpen zijn daardoor creatief én praktisch. Door de nauwe samenwerking met alle bewoners van de school komen we tot mooie en bijzondere oplossingen.
Mariam is afgestudeerd leerkracht (Hogeschool IPABO Alkmaar, Amsterdam) en afgestudeerd interieurstyliste (Akademie Vogue, Amsterdam)
Niki Clerx, You Surround You
Bij Inside Options wordt er gewerkt vanuit een verhaal, een beleving. Mijn inziens is dat de meest inspirerende manier om transformatie teweeg te brengen. Ik verdiep me bij het ontwerpen in de omgevingspsychologie, om te zien hoe we de gebruikers van de ruimte kunnen inspireren, uitdagen en kunnen leiden door de keuzes die we maken. Elke ruimte waarin we verblijven draagt bij aan hoe de gebruiker zich voelt. En vooral bij scholieren is dat ontzettend uitdagend. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we de scholieren stimuleren om het beste uit zichzelf te halen?